2017. már 01.

Marketing terv

írta: formiles
Marketing terv

Legyen bármilyen kicsi is a vállalkozás, a marketing terv elkészítésén nagyon sok múlik. Ez az alap ahhoz, hogy pofás legyen a honlap, sok követőnk legyen a social felületeken, megismerjék a tevékenységet és jelen legyen a cég a köztudatban legyen szó akár egy asztalos műhelyről, cukrászdáról, szépségszalonról vagy bármiről. Hogy kisebb település vagy nagyváros? Teljesen mindegy. A terv igazodik hozzá.

A marketing terv tulajdonképpen egy irányvonal, ami - ha egy hosszútávú, komplett marketing stratégiában és folyamatos tevékenységben gondolkozunk- minden kommunikáció és marketing alapja. Tulajdonképpen első körben arra keressük a választ, mit, kinek, hol, milyen áron és hogyan fogunk eladni. Erre épülnek az eddigi tapasztalatok, a jelenlegi állapot, a jövőbeni tervek. A potenciális célközönséget és az elérésüknek a módját először papíron találjuk meg, majd szépen lassan minden kirajzolódik a gyakorlatban is. 

letoltes_1.jpg

A tudatos tettek azok, melyek hosszú távon jövedelmezők és kifizetődők. 

Szólj hozzá